Kundecase / Kromann Reumert

Jeg bli’r ofte ringet
op af andre kaffe-leverandører, men hvorfor skifte noget ud der virker?

Janni Wehnert

Kromann Reumert

Kort og godt tænker jeg go’ kaffe. Go service. Rigtig personlig service. Det er et vigtigt element. Udover god kaffe, som jo er vigtigt, får man den her personlige relation. Det er go’ kaffe og go’ service. Det er to ting, der går hånd i hånd. Det ene går jo ikke uden det andet. Du kan jo yde rigtigt god service, men det dur ikke, hvis produktet er dårligt. Og omvendt. Det er derfor vi fortsætter med Coffee by Storm. Jeg bli’r ofte ringet op af andre kaffeleverandører, der gerne vil ha’ pladsen, men hvorfor skifte noget ud der virker?

Der er masser af undersøgelser, der viser at kaffe vægter rigtigt højt. Det er vigtigt både for vores medarbejdere og for vores eksterne gæster. De får en god og rolig kaffeoplevelse og går herfra glade. Jeg hører rigtigt meget fra gæster, at både vores bønner og vores maskiner er helt vildt lækre, fordi man både kan få en cappuccino og en cafe latte og jeg har rigtigt mange interne, der er mere til vores gode filterkaffe. Generelt hører vi bare gode kommentarer på vores kaffeløsning.

Men det er jo ikke bare bønner og maskiner. Det handler også om service. Det er ikke så længe siden, der var én inde og skifte dele på maskinen. De gør det inden de går i stykker, så man ikke kører dem så langt ud, at maskinen når at gå ned. De bliver skiftet og tjekket inden, så de ikke er nede i dagevis, men bare i enkelte timer.

Vi bliver hos Coffee by Storm så længe produktet, service og pris bare spiller. Vi har lige gjort dét, som en prøve på vores mødegang, at jeg har skiftet til en økologisk bønne for at se om der er nogen, der kan smage forskel. Det er jo den vej det går. Det er et fokus vi har. Økologi og bæredygtighed. Og heldigvis har Coffee by Storm kunnet levere en rigtig god økologisk bønne. Men Coffee by Storm går ikke på kompromis. Det skal ikke bare være økologisk, det skal smage godt.

De har jo masser af kunder, men når jeg ringer ind, så ved de hvem jeg er og jeg ved, hvem de er. Vi er på fornavn. Og det er vigtigt, at når de kommer ud, er det en udadvendt person med smil på læben og ikke en indadvendt sur person.

Det er jo det der også gør, at når vi har et kæmpe arrangement og vi har skulle lejet sådan en cykelkaffebod, så kunne vi jo godt bruge en anden end Coffee by Storm, men fordi vi kender dem og ved, at de leverer kvalitet med et smil, så vælger vi selvfølgelig dem. Fordi de har det der servicegen.

Kundens valg af

Kaffemaskine

Eversys Cameo c’2cts

Op til 175 cappuccinoer per time

Står din organisation og mangler lignende løsning?

Vores kunder spænder vidt med forskellige behov og ønsker. Derfor laver vi skræddersyede kaffeløsninger. Kontakt direktør Carsten Ohm Frederiksen for yderligere oplysninger på telefon 42 43 00 20 eller udfyld formularen og lad os kontakte dig.

Skal vi også lave en firmaordning for dig?

'

'

Læs andre gode

Kundecases

  • Mange af vores gæster siger af sig selv: ”Hold da op, I har go’ kaffe

    Brian Adelmann

    Facility Management Coordinator, Chr. Hansen

    1 · 4
  • Vi har jo ikke råd til at arbejde med leverandører, der ikke kan deres kram.

    Christian Bak

    Køkkenchef, Carnegie

    2 · 4
  • Langt fra bunden.
    Og langt fra gennemsnittet.

    Kenneth Villum Andersen

    Servicechef, MOE

    3 · 4
  • Det giver jo ingen mening at vi laver noget rigtig god mad og så serverer noget tvivlsom kaffe.

    Jan Echberg-Bauerfeind

    Køkkenchef, DI

    4 · 4