Kundecase / Chr. Hansen

Mange af vores gæster siger af sig selv: ”Hold da op, I har go’ kaffe

Brian Adelmann

Facility Management Coordinator, Chr. Hansen

Vi entrerede med Coffee by Storm for nogle år tilbage og i den periode har vi haft en stor vækst. Det betyder, at vi sammen har måttet steppe op undervejs og finde nogle nye maskiner, for de maskiner, der har stået herude, har skullet overpræstere. Sammen har vi så fundet en løsning, der virker, så alle kan få go’ kaffe uden at skulle vente.

Kaffe er jo vigtigt. Vi er jo nok verdens mest kaffedrikkende folkefærd. Man kigger jo på undersøgelser over, hvad folk ser som vigtigt: lønpakke og pension og firmafordele i form af frugtordning, kantine og en god kaffeordning, hvor kaffe faktisk er nr. 1 på den liste. Og det får vi stor ros for. Mange af vores gæster siger af sig selv: ”Hold da op, I har go’ kaffe”.

Vi stiller store krav til, at maskinerne er rene og det er, som det skal være. Men servicen er også vigtigt, fordi vi ved jo som alle andre, at hvis ikke de kører er alt glemt. Det kan vi godt fornemme. Om man så er forkælet som medarbejder, det synes jeg egentlig ikke. Det er jo ærgerligt at have en maskine, der er nede. Men det oplever vi faktisk ikke.

Deres serviceteam er meget proaktive. Meget smilende og venlige. Det betyder, at folk godt kan forstå, at maskinen lige skal tørres af og renses. Det bli’r en god oplevelse og ikke et irritationsmoment. Det er generelt meget nemt. Folk kan melde maskinerne ind og det kører bare derudad. Og hvis der er noget, bli’r det hurtigt udbedret.

Bæredygtighed er meget vigtigt for vores virksomhed, så det kigger vi også på. F.eks. bruger vi papkopper og vi har fået nogle nye der er 100% komposterbare. Det er en del af pakken.

Coffee by Storm er både leverandør og rådgiver. De skal selvfølgelig sælge, men de er gode til at komme med forslag til forbedringer og til at forstå vores behov. Og det er jo spændende, at der er en solid baggrund, at Fritz f.eks. er World Barista. Samt at der er et godt produkt, noget der er kendskab til og en god service. Det er ikke bare én i blå overalls der kommer og sætter fire kg kaffe og går igen, men én der ved, hvad det handler om.

Kundens valg af

Kaffemaskine

Eversys e’4m Self Service

Op til 350 cappuccinoer per time

Står din organisation og mangler lignende løsning?

Vores kunder spænder vidt med forskellige behov og ønsker. Derfor laver vi skræddersyede kaffeløsninger. Kontakt direktør Carsten Ohm Frederiksen for yderligere oplysninger på telefon 42 43 00 20 eller udfyld formularen og lad os kontakte dig.

Skal vi også lave en firmaordning for dig?

'

'

Læs andre gode

Kundecases

  • Jeg bli’r ofte ringet
    op af andre kaffe-leverandører, men hvorfor skifte noget ud der virker?

    Janni Wehnert

    Kromann Reumert

    1 · 4
  • Vi har jo ikke råd til at arbejde med leverandører, der ikke kan deres kram.

    Christian Bak

    Køkkenchef, Carnegie

    2 · 4
  • Langt fra bunden.
    Og langt fra gennemsnittet.

    Kenneth Villum Andersen

    Servicechef, MOE

    3 · 4
  • Det giver jo ingen mening at vi laver noget rigtig god mad og så serverer noget tvivlsom kaffe.

    Jan Echberg-Bauerfeind

    Køkkenchef, DI

    4 · 4