Kunder

Arbejdslivet er for langt til dårlig kaffe. Basta.

Go’ kaffe. Go’ arbejdsdag.
Det er noget, vi siger til os selv og til vores kunder.

Vores kunders ord. Uden filter. Sandheden kan ikke redigeres, derfor bringer vi råt for usødet, vores kunders ord om os, præcis som de er sagt. Så kan alle, der ikke er kunder endnu, jo smage lidt på dem. Tak for ordene kære kunder. Dem er vi lige så glade for, som vi er for jer.

  • Det giver jo ingen mening at vi laver noget rigtig god mad og så serverer noget tvivlsom kaffe.

    Jan Echberg-Bauerfeind

    Køkkenchef, DI

    1 · 5
  • Langt fra bunden.
    Og langt fra gennemsnittet.

    Kenneth Villum Andersen

    Servicechef, MOE

    2 · 5
  • Vi har jo ikke råd til at arbejde med leverandører, der ikke kan deres kram.

    Christian Bak

    Køkkenchef, Carnegie

    3 · 5
  • Jeg bli’r ofte ringet
    op af andre kaffe-leverandører, men hvorfor skifte noget ud der virker?

    Janni Wehnert

    Kromann Reumert

    4 · 5
  • Mange af vores gæster siger af sig selv: ”Hold da op, I har go’ kaffe

    Brian Adelmann

    Facility Management Coordinator, Chr. Hansen

    5 · 5

Vi har lavet nogle eksempler, der illustrerer, hvordan din virksomhed kan få en løsning, der passer perfekt til jer:

1
Eksempel 1

Ønske om en bedre kaffe med smag og aroma

En organisation med 600 ansatte i centrum af København ønsker at give medarbejdere og gæster en bedre kaffeoplevelse. De har for nogle år siden investeret i otte store espressomaskiner, som er placeret centralt i lounge- og kantineområderne, men man var ikke tilfreds med kvaliteten af kaffen. Der blev indgået en aftale med Coffee by Storm om, at overtage serviceforpligtigelsen af espressomaskiner og man valgte Quetzal espressokaffe, der leveres friskristet direkte fra risteri. Inden driftsstart blev alle maskiner grundig rengjorte og indstillingerne blev optimeret til den nye kaffe.

I køkkenet havde man tidligere anvendt formalet kaffe til filterbrygning på deres bryganlæg. For at øge kvaliteten blev der installeret en industrikværn, således at man fremover kun anvender friskkværnede bønner, uanset om der er tale om espresso- eller filterbryg.

2
Eksempel 2

Komplet kaffeløsning med maskiner, kaffe og service

Et revisionsfirma i Aarhus står overfor at skulle udskifte deres ældre, udtjente kaffeløsning med en ny. Forventningerne er espressobaseret kaffe af høj kvalitet. Coffee by Storm installerer to store espressomaskiner fra Nuova Simonelli med frisk mælk i hhv. kantinen og i forhallen. På hver af etagerne installeres Veromatic Perto Espresso med mælkepulver. Efter smagstest af flere kaffeblandinger faldet valget på den økologiske Tucan, der leveres friskristet, direkte fra risteriet. I køkkenet beslutter man, at installere en kaffekværn i forbindelse med brygning af mødekaffe på deres bryganlæg.

Der er stort fokus på hygiejne og man vælger at tegne en udvidet serviceaftale, der inkluderer et månedligt hygiejne eftersyn af vores erfarne servicefolk.

3
Eksempel 3

Totalansvar med en samlet facility aftale

En stor ingeniørvirksomhed med 2.000 ansatte fordelt på to fabrikker, ønsker at indgå en aftale med en leverandør, der vil tage den fulde ansvar for deres kaffeløsning. Tidligere har man fået kaffe fra een leverandør, teknisk service fra en anden og daglig opfyldning og rengøring fra en tredje. Resultatet var langt fra optimalt med dårlig kaffe, dårlig hygiejne, mange ekstra regninger og i det hele taget utilfredse medarbejdere. Der blev indgået en aftale med Coffee by Storm om, at overtage hele ansvaret, hvilket indebærer levering af kaffe og ingredienser, teknisk service af 80 kaffemaskiner, vandkølere og vareautomater, samt daglig rengøring og opfyldning.

Efter kort indkøring blev det der tidligere havde været et stort og synligt irritationsmoment i hverdagen, vendt til at være en succes med god kaffe og glade medarbejdere.

Skal vi tage en snak om jeres firmakaffe behov?